ماهور

مشخصات بلاگ

بعد از متلاشی شدن وبلاگ ماهور در بلاگفا به اینجا مهاجرت کردم.

ماهور وبلاگییه که میتونید شعر،داستان،متن های ادبی و هنری که انتخاب میکنم ،دنبال کنید.

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۲/۱۴
    ...
  • ۹۴/۱۱/۱۳
    تو
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۴/۱۲/۱۴
    ...
  • ۹۴/۱۱/۱۳
    تو
آخرین نظرات
  • ۲۲ فروردين ۹۵، ۱۲:۰۷ - محسن رحمانی
    لایک.

زمان

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹ ب.ظ

همیشه من و وقت با هم مشکل داریم...یا اون از من خوشش نمیاد یا من حواسم به اون نیست....نمیدونم قضیه چیه...فقط میدونم همیشه وقت کم میارم...وقت کم دارم...وقت ندارم ...و حالم از همه این جمله ها به هم میخوره...



میخوام از این جمله ها و فکر این که، کمه...کم دارمش ...کم میارمش خودمو دووووووره دووووور کنم ببینم چه اتفاقی میوفته، آیا این فرصت گرانقدر با ما رفیق میشه یا نه...




جناب محمد علی بهمنی عزیز  میفرمایند:



زمان را نمیتوانم 

متوقف 

کنم

 گاهی

 زمان 

متوقفم میکند.


  • ۹۴/۱۱/۲۰
  • رباب ...

نظرات  (۵)

  • نوید شریفی
  • زمان به قدر کافی همیشه هست...
    پاسخ:
    این جمله امیر بخشه...
    سلام آبجی رباب
    خوبین؟
    راستش من هم قدر بهترین سرمایه ام یعنی زمانمو کم می دونم
    متشکرم از این پستتون بسیار زیبا و عالی بود
    امکان دارد کمی بیشتر به درس و خودم برسم

    پاسخ:
    سلام علی اضغر جان

    خوبم ممنون.
    موفق باشی و زمان باهات یار...
    زمانه پندی آزادوار داد مرا 
    زمانه را چو نکو بنگری همه پند است
    سلام و سپاس از رباب عزیز بابت پست قابل تاملش
    پاسخ:
    سلام ممنون از حضورت

    وممنون از شعر به جایی که برام فرستادی
    سلام 

    آخ گفتی ..منم همین مشکل باهاش دارم....


    همیشه شاد باشی رباب عزیز 
    پاسخ:
    سلام...

    سنگاتو باهاش وابکن...
    خودتم شاده شاده شاد باشی ...
    چیزی که زیاد دازمش ، وقتِ .. بیا بدم به تو عزیزم :))))
    پاسخ:
    مرسی آهو جون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی